Saturday 10 December 2011

Jubur Punya Pasal..Pemuda PAS Hina Anwar Ibrahim!!


Jubur atau dubur adalah perkataan paling sensetif bagi Anwar Ibrahim, pengikut beliau, parti PKR dan juga Pakatan Rakyat. Tahap kesensetifan perkataan jubur ini kepada pengikut Anwar Ibrahim hingga menyebabkan seorang penyanyi kumpulan underground yang agak terkenal dengan lagu syok sendiri menjadi mangsa belasahan akibat dari menggunakan perkataan jubur.


Bagi pengikut setia Anwar Ibrahim, dubur juga adalah perkataan sensetif bagi mereka. Ini kerana kebanyakkan akhbar harian menggunakan perkataan dubur bagi merujuk kes liwat Anwar Ibrahim terhadap Saudara Saiful Bukhari Azlan. Kandungan sperma didalam dubur saiful juga membuatkan pengikut setia Anwar Ibrahim tak lena dalam memikirkan nasib Boss mereka yang kian hampir ke penjara Sungai Buloh.

Satu sumber yang kami dapat secara tertutup, Pemuda PAS juga sekarang ini sudah jelak dengan Anwar Ibrahim. Mungkin kerana Anwar Ibrahim sering menipu dalam segala segi dan mungkin juga kerana Anwar Ibrahim lah reputasi PAS sebagai parti yang mendokong perjuangan Islam tercemar.


Pemuda PAS Taman Meru begitu berani sekali menghina Anwar Ibrahim dengan memaparkan gambar yang memasukkan kepala kedalam lubang jubur. Jelas Anwar Ibrahim terhina dengan tindakan ini kerana ini dan tindakan menghina Anwar Ibrahim dengan gambar ini akan membuatkan pengikut setia Anwar Ibrahim mengamuk sekali lagi seperti di konsert PROTES!!

No comments:

Post a Comment