Friday, 3 August 2012

@tantawi100 Tersilap Fakta Atau Buat Buat Buta?





6 comments:

  1. Dah lama dia tahu yg Karpal x mahu hudud. Tapi demi Fitnah dah kemashuran politik, dia buat tak tahu. Serban besar cuma utk simpan bahan fitnah utk ditaburkan. Dia bukan takut dosa pasal syurga Ni Aziz ada. Cuba kita lihat bagaimana Ustaz2 terompah di Selangor beri tazkirah dlm bulan Ramddan ni. Semuanya kesinambungan pembohongan Tansawi Sewel ni!

    RSO

    ReplyDelete
  2. Malas aku nk komen byk, sbb dh meluat dh dgn depa punya games..c ngok pas pis pus ni, kalau btl nk buat hudud n negara islam, buat btl2 aku sokong...tpi kalau stkt nk jual agama n bodohkn rkyt sekelian, jd parti sekular je..jgn bermain hadis dan ayat al-quran kalau sekadar nk pancing undi...jwb la kt kubur nnt..ingt dh berserban,bertutup likup tu rasa diri dh bgus sgt....dok kta sna sni, kesalahan sdri x nmpk..msa debat ckp lain, tetiba pihak dap kta lain..apa nk jwb tu nasarudin oii..sudah2 auta, ingat..islam x ajar ckp pusing2 n berdusta demi menunjukan anda tu bgus..ingat tu...

    ReplyDelete
  3. dia bari tau dap tolak islam lepas debat hari tu. ayam kat rumah aku dah tau benda ni 20 tahun dah

    ReplyDelete
  4. layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

    ReplyDelete
  5. depan umno nampak macam hero kononnya Pas lah pejuang islam sejati yg lain habis dikafirkan tapi bila berdepan Dap nak sebut islam pun takut, gigil kepala lutut.... sbb tu depan Dap cakap lain belakang Dap cerita lain.....betullah macam mana nak tegakkan negara islam kalau dgn si karpal yg OKU pun takut nak berdepan, takut nak sebut negara islam... kalau tak mampu buat jangan nak jadi hero islam kan lebih baik duduk diam2 jadi balaci Dap je org lain pun tak peduli...

    depan puak2 sendiri bersembur air liur sebut islam tapi depan Dap terkucil2 dalam kain bila nampak si karpal belum lagi nak sebut perkataan islam..alamatnya boleh terberak2 puak2 Pas kena sergah dgn sikarpal......hampehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. KP hamPAS, Tantantaik ni lambat update sket. Orang lain dah masak dengan perangai DAPig lebih-lebih Karpal wilchar tu, dia pulak walaupun berpeluk sakan masih tak paham-paham perangai dan peel OKU tu. Kesian beb ade KP macam ni....

    ReplyDelete