Saturday 11 August 2012

Kenapa Gula-Gula Clorets Infinity Bersalib?


Kadang-kadang kita ambil ringan dengan apa yang di 'forward' kan melalui email kepada kita. Kadang-kadang cerita yang di 'forward' kan itu lebih kepada untuk menjatuhkan pesaing produk mereka dikalangan pembeli.



Tetapi cerita yang di 'forward' kan kat aku kali ini memang BETUL.Kalau tak percaya boleh beli sendiri kat mana-mana kedai dan bukak sendiri seperti digambar yang aku letak kat bawah ni.


Cerita berkenaan gula-gula berangin yang bernama CLORETS INFINITY yang senang didapati di banyak kedai serbaneka di Malaysia ni. Apa yang memeranjatkan aku ialah lambang salib yang terdapat didalam kotak gula-gula ini. Persoalannya, kenapa perlu ada lambang salib?


Adakah ini satu strategi halus mereka untuk melalaikan umat ISLAM di Malaysia atau memang dibuat secara tidak sengaja?


2 comments:

  1. betul..masa jumpa 1st time thn lepas semasa susun stock, penat carik email badan2 hal ehwal pengguna Islam, tapi sama ada web tidak aktif atau tiada langsung..nasib baik ramai yg komplen pada shell dan ditarik balik selepas itu dari dijual di semua shell

    ReplyDelete
  2. Papan tanda di jalan ada menyerupai salib...rangka layang2 ada juga sikit2 rupa salib...peti bantuan kcmsan ada tanda salib... tolong buang semua benda2 ini takut melalaikan kamu ... wahahaha....

    ReplyDelete