Monday 6 August 2012

Kerajaan MALAYSIA Kuat Berhutang!!


Gambar diatas diambil dari web : http://www.economist.com/content/global_debt_clock 

Kononnya pentadbiran Malaysia memang kuat berhutang. Inilah doktrin serta propaganda yang selalu dimainkan oleh balaci,musibat serta troppers kayu Pakatan Rakyat. Mereka sering menyebut budak yang baru lahir je dah menanggung hutang hasil dari pentadbiran kerajaan yang lemah.

Cerita bodoh seperti ini sering bermain di Facebook bagi memperbodohkan pemikiran mereka yang kurang arif tentang ekonomi. Inilah strategi Pakatan Rakyat. Memperbodohkan Rakyat adalah cara mereka. Dengan cara sedemikian mereka berfikiran yang mereka akan kekal memerintah tanpa perlu berbakti kepada rakyat seperti yang telah dilakukan oleh kerajaan BN.

Bagi membuktikan balaci Pakatan Rakyat ini jenis yang penipu, Aku 'compare'kan hutang diantara Malaysia, Amerika Syarikat dan Singapura. Korang tengok lah sendiri hasil perbandingan tu kat gambar bawah ni :-



Berhentilah Menipu Wahai Pencacai / Balaci serta Musibat Pakatan Rakyat!!



3 comments:

  1. kalau nk menang dgn cara tipu, Allah tak akan tolong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg mudah nak cari salah org, jadi tunjukkan ada cara lebih baik utk tingkatkan ekonomi...
      sedih melayu nak hancurkan melayu demi kuasa yg x seberapa...
      apa kah melayu boleh d beli?

      yann

      Delete
  2. jangan pula hutag dijadikan model politik, nak tanya kepada mereka ni...yang ashik mencerca ni tak pernah berhutangkah, jangan tipu diri sendiri dalam kita hidup ni....kita sering berhutang terutama kepada Allah ...fikir-fikirkanlah...tiada seorang manusia dibumi ini tidak berhutang.....termasuk saya anda diluar sana.

    ReplyDelete