Wednesday 20 June 2012

Bila Kuda GILA Nak Jadi Keldai


Biasanya kita disajikan dengan cerita yang PAS menganjurkan majlis sempena bulan ramadhan dan menjemput DAP ke majlis tersebut,tetapi semenjak bahang PRU 13 nak sampai ni, macam-macam cerita pelik yang berlaku. Sebagai contoh yang pelik tu macam gambar kat atas ni.

DAP pula yang buat majlis sempena ramadhan untuk wakil PAS. Mungkin ini yang dinamakan transformasi. Melihat gambar diatas banyak benda yang bermain difikiran kita. Bagaimana sebuah parti sosialist/chauvinist boleh bergabung bersama sebuah parti yang KONONnya mendokong perjuangan ISLAM.

Banyak perkara yang telah dilakukan oleh DAP secara langsung ataupon senyap-senyap yang menguris perasaan orang Melayu dan Islam. Ayat "langkah dulu mayat saya" oleh pengerusi DAP seakan-akan telah hilang dengan nafsu mereka-mereka yang menjual Islam untuk ke Putrajaya.

Maka tidak hairanlah sekiranya banyak pengikut PAS yang merelakan diri mereka lebih awal menjadi keldai sebelum mereka menjadi kuda bagi perjuangan merosakkan bangsa,agama dan negara.






No comments:

Post a Comment