Thursday 10 May 2012

Kedai Burger didepan rumah Ambiga


Sebagai tanda protes, seorang peniaga burger telah mendirikan sebuah gerai burger dihadapan rumah Datuk S. Ambiga di Jalan Setiakasih 1, Bukit Damansara, Kuala Lumpur. Peniaga burger tersebut merupakan salah seornag dari 4 peniaga yang menyertai protes meminta Ambiga membayar ganti rugi serta maaf kepada peniaga  yang tidak dapat berniaga kerana perhimpunan bersih 3.0


Apa yang menarik hasil dari protes ini, Ambiga berkata beliau akan melaporkan kejadian tersebut kepada pihak polis. Lebih menarik lagi beliau juga mengatakan protest tersebut menggangu beliau dan juga jiran mereka.

Inilah dia manusia hipokrit yang hanya memikirkan diri sendiri dan nafsu serakah mereka untuk menguasai kerajaan tanpa melalui pilihanraya. Mereka berdemo, merosakkan harata awam, mengganggu pelancong dan peniaga di Kuala Lumpur itu bukan satu bentuk gangguan?

Pada periuk nasi peniaga yang terjejas ekoran tindakan biadap mereka,itu bukan gangguan, itu demokrasi yang cuba mereka sampaikan, tetapi bila peniaga melakukan protes pula, itu satu bentuk gangguan. Sekarang kita sudah pasti mereka ini menggunakan kelemahan demokrasi dalam menjayakan agenda celaka meraka untuk menghancurkan negara.

Ingat pembaca sekali, Pakatan Rakyat hanya membawa sial kepada kita semua :)

2 comments:

  1. kata kat AMBIGA PARIA tu yg dia dok buat bershit tu tak ganggu orang ke ? kepala bapak dia, dasar perempuan pungkoq hitam. tak sedar diri. Celakalah orang mcm ambiga ni biar mampus cepat , hidup pun banyak menyusahkan rakyat.klu kena tang dia baru dia tau susah, perit. tu baru 4 orang peniaga saja,klu ramai mcm mana. bodoh punya manusia. pentingkan diri sendiri saja. Kepada para peniaga saya ucapkan syabas kerana anda berani mengacau hidup si paria tu.

    ReplyDelete
  2. padan muke magkok tu

    ReplyDelete