Thursday 10 May 2012

Beruk Kuning Semakin Tersepit


Beruk-beruk kuning yang berkeliaran pada 28 April 2012 di ibu kota kini semakin tersepit kerana telah diminta menyerahkan diri mereka yang kurang berguna itu kepada pihak polis. Kedegilan mereka untuk melakukan penyerahan diri mereka akan menyebabkan mereka diburu dirumah masing-masing.

Kebodohan yang dilakukan oleh pengikut Bersih 3.0 yang layak digelar beruk kuning ini nyata dan jelas mahu merosakkan keamanan negara. Barangkali kehadiran yang membrengsetkan membuatkan mereka hanya mampu untuk menjadi beruk kuning disekitar Kuala Lumpur.


Mungkin ramai juga beruk-beruk kuning ini kecewa dengan kegagalan Bersih 3.0 untuk menghuru-harakan negara. Bekalan duit poket oleh parti-parti politik penyamun seperti PAS,DAP,KEADILAN tidak berjaya menyemarakkan berahi huru-hara beruk-beruk kuning ini di Kuala Lumpur.

Akhirnya setelah penat berfoya-foya jadi beruk kuning di Kuala Lumpur, mereka diberi notis 7 hari untuk menyerahkan diri kepada pihak polis bagi membantu siasatan berhubung Bersih 3.0. Kepada mana-mana yang gambar mereka disiarkan oleh pihak polis,silalah menyerah diri :)


No comments:

Post a Comment