Monday 14 May 2012

Ustaz Budak Menipu Lagi?


Ustaz Budak : Saya tidak berpihak pada mana-mana parti politik, saya belum mengundi dan tidak memegang apa-apa jawatan dalam PAS.

Diatas ini kenyataan dari Ustaz Budak yang pernah mengemparkan negara dalam klip video yang menyamakan Nik Aziz dengan Nabi S.A.W. Dalam wawancara beliau dengan akhbar Sinar Harian, beliau mengatakan beliau tidak berpihak kepada mana-mana parti dan kebetulan apa yang diperjuangkan oleh PAS seiring dengan apa yang diperjuangkan oleh beliau.

Hari ini macam-macam cerita kelakar mulai membanjiri pasaran. Kenyataan Ustaz budak ini juga boleh dikategorikan sebagai kelakar. Beliau mendakwa tidak berpihak kepada mana-mana parti tetapi berceramah atas pentas PAS dan mengutuk parti lawan itu bukan menunjukkan yang beliau sudah memihak kepada sebuah parti?

Hari ini Ustaz Budak atau Shamsul Zaman Sukri mahu membersihkan namanya kononnya beliau tidak menyamakan Nik Aziz dengan Nabi S.A.W itu secara fizikal tetapi menjadikan contoh Nik Aziz dalam pentadbiran yang sama dengan Nabi S.A.W.

Kita saksikan kembali Video Ustaz Budak ini, adakah dia menipu sekali lagi atau tidak ?


Kalau sudah terlanjur bercakap atau berceramah,minta maaf adalah jalan yang sesuai dan terbaik, bukannya cuba untuk menegakkan benang yang basah.

sumber : Sinar Harian

7 comments:

  1. Teruskan lah ustaz budak jgn peduli org umno kata, mereka dah sesat jauh tapi mereka tak sedar.

    ReplyDelete
  2. PAS - Parti Ajaran sesat, Nikey Ajiz lagi la sesatnya, puok-puok nie memang puok haramjadah... kalu dia buat semua betul... maksiat cina doll .. PAS kata no problem nanti jumpa nickey ajis boleh tlg maafkan... buat maksiat dengan bini orang ...PAS kata no problem ..boleh jumpa nickey ajis... tolong maafkan... buat ais krim dalam jamban...PAS kata no problem...nickey ajis boleh settle kan.... menghina Nabi SAW...PAS kata no problem... jumpa nickey ajis ... mohon maaf..... Orang kafir kat negara lain pun, kalau ada masalah pemimpin prono, dah lama letak jawatan, tapi sebab nickey ajis kata OK... semua boleh... boleh bla...

    ReplyDelete
  3. ....IOOOO ORANG ULAMA TIDAK AKAN SAMA TARAF DENGAN SEORANG MURSHITDUR AM PAS ?????????..SEORANG ARTIS YG MENYOKONG LEBIH TINGGI TARAFNYA DARI ULAMA LAIN...?????

    ReplyDelete
  4. Anonymous 10:07,
    Siapa yang sesat? yang menyamakan Nik Aziz dgn Nabi S.A.W tu tak sesat ke?

    ReplyDelete
  5. pas ni sesat lagi menyesatkan. kalau kata sokong pas masuk syorgo tu sesat, berdosa besar.

    lanz

    ReplyDelete
  6. gunakan agama utk dapat sokong

    ReplyDelete
  7. Hang dgr betol2 ape dia ckp. Cuba phm betol2. Hang too belajar agama sampai mana. Meh laa Berdebat. Cek x heran. Teruskan berdakwah ustaz. Sy sokong perjuangan pas. Sy sokong tanpa ragu2. Tanpa was. Allahuakbar

    ReplyDelete